lördag 24 januari 2015

From crappy to happy

Denna lediga fredag var precis vad jag behövde. Omgiven om personer jag älskar har jag fyllt på energin och motivationen till livet och viljan att göra det jag vill och inte det andra vill att jag ska göra. 

Jag har umgåtts med både en elefant och en tiger, som jag för övrigt troligtvis ska åka pulka med senare idag


Och så träffade jag en kille som blev väldigt glad att se sin faster, ja jag då alltså, när han vaknade. Och faster blev minst lika glad


Och så givetvis barnens mysiga mamma som jag kollade på gardiner med och pratade om diverse positiva och negativa saker som pågår i livet. Lunch fick jag på köpet, man tackar :D

Efter denna visit kom Petra och hämtade mig, så packade vi in oss i hennes bil och åkte på roadtrip för att testa Roddys semlor som vi hört så mycket gott om. Och pricken över i:et var att vi fick tag på dubbelsemlor!



Väl hemma var det träningsdags. Idag testade vi sh'bam för första gången, ett danspass. Sjukt kul! Och svettigt! Och efter det yoga. 
Köpte varsin sushitallrik, drog igång film och låg i soffan hemma hos Petra resten av kvällen. Med våra dubbelsemlor, crostini och tapenade. 

Nöjd tjej ligger nu i sin säng och dka snart sova. Mannen ännu inte hemkommen. Katterna ignorerar mig för att jag bara varit hemma korta stunder i taget med dem under dagen. Dem ändrar sig när!

Puss och kram från glad tjej! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar