lördag 31 januari 2015

Som jag älskar fredagar!

Speciellt lediga sådana! Idag har varit en ledig fredag, jobbar dock helgen, hur som helst så masade jag mig ur sängen i morse, energifylld för en gångs skull, drog mig till simmis för ett spinningpass som blev riktigt lyckat. Första spinningen för 2015! Och sedan in i duschen med mina "skämma bort mig själv produkter" 


Så skönt att känna mig motiverad till träning igen. Uppehållet jag hade i höstas var välbehövt! Känner hur kroppen svarar på träningen och hur huvudet sammarbetar med kroppen. Har ett litet projekt med Petra nu med att testa på för oss nya träningsformer, så numera springer, dansar och somamovar vi bland annat. Och det är så kul! 

Efter lunchen blev det roadtrip! Allsång med brittan och andra nostalgiska artister på hög volym, som det ska vara! Samt även den roligaste matpausen någonsin, trötta som vi var satt vi hela middagen och asgarvade, utan någon speciell anledning. Men kul var det, fast man måste väl egentligen varit där för att förstå riktigt vad som hände. 

Nu: nerkrupen i sängen efter att ha kollat på film med mannen. Dags att säga godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar