söndag 7 december 2014

Demotional releasefest

Demotional släppte nyss sin andra platta, leverar som vanligt! Igår kväll var det releasefest och givetvis var vi där i och med att Henkes storebror är gitarrist i bandet. 
Vi började med förfest hos per med en del nytt folk från olika håll, trevliga var dem, vet dock inte vad alla hette, lite roligt var dock en tjej som stötte på henke och höll på, vi brukar inte berätta för folk att vi är ett par det första vi gör, varför vi inte gör det vet jag inte men vi tycker väl inte att det är så viktigt att påpeka detta, vi är ju stadiga oavsett vilket så att säga. Plus att jag tycker det är lite underhållande att se på hur tjejer stöter på honom utan någon vidare respons eftersom han oftast inte ens fattar att dem stöter på honom. 

Spelning var grym i alla fall, en kille skulle impa på mig genom att vinka till sig sebbe så att jag kunde få en kram av min favoritbandmedlem, han hade inte en aning om att redan känner sebbe och är mer eller mindre ingift besläktad med honom, men att spela på det gav migju en plats längst fram vid scenen.
Mot slutet kom trummisen, Tommy, fram personligen till mig och erbjöd mig sin ena trumpinne, lyckliga jag, det gjorde hela min månad kan man säga, fick den sedan signerad dessutom, ännu bättre. Kände mig som ett barn på julafton. Otrolig att man kan bli så lycklig av en trumpinne 


Därefter hände en del som gjorde att henke fick avvika på annat håll, och i och med att jag inte hade hemnyckeln med mig blev det till att dra till petra ihop med leo och andré där vi käkade potatiskroketter med bearnaise snackade i soffan, drack jordgubbsschnapps från bulgarien och såg på dumma mej 2 innan vi somnade i soffan vid halv 4- 4, vaknade klockan 6 och kröp in till petras bekväma säng och sov vidare några timmar. 

Idag mår jag som jag förtjänar, förrutom att min nacke ballat ur igen och jag är stel och har skitont! Bara att stå ut de sista timmarna på jobbet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar