fredag 5 december 2014

Längtar till livet

Har tagit ett uppehåll från träningen en tid, p.g.a stress i allmänhet i mott liv, men även för att träningsresultaten börjat utebli (vilket stressade mig ännu mer) och att jag ställde för höga krav på mig själv och träningen blev mer tvång än nöje. Nu har jag inte tränat på en och en halv månad, bortsett från promenader och lite yoga, och jag känner hur lusten att träna börjar krypa i mig och jag har bestämt mig för att börja igen, lite försiktigt och utan krav till en början. 


Utöver träningen längtar jag också efter att få resa. Det finns så många platser jag vill se och jag kan inte ens bestämma mig vilken ordning jag vill ta dem i! Sommarens resa är dock bestämd, under förrutsättning att min och Henkes semester klaffar med varandra, men den håller jag på tills vidare, den får avslöjas när den är bokad och klar, stor skillnad mot våra "vanliga" resor med tågluff och storstäder. Sedan finns det ju massor av andra ställen jag vill se, stora som små resmål. Växjö är för litet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar