måndag 20 maj 2013

Måndagsträning

Det viktigaste träningspasset för mig är det som göra på måndagen. Det kickar igång veckan på bästa möjliga sätt!

Idag var motivationen lite sådär, jag visdte att jag skulle ta mig till gymmet men var inte säker på hur mycket jag skulle kunna tvinga mig själv till att ge. Väl framme vid gymmet så bestämde jag mig för att hoppa på ett gruppstyrkepass istället. Utöver trippelpasset jag kör på torsdagar och diverse spinningpass så kör jag ingen gruppträning längre eftersom jag känner att jag utvecklas mer på egen hand i gymmet. Men nu såhär efteråt är jag glad att jag spontanhoppade på passet, det var grymt bra, är sådär härligt trött i kroppen nu, det kommer att kännas desto mer imorgon vet jag!

Nu blir det snart kvällsjobb på praktiken,
Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar