torsdag 23 maj 2013

Dåligt träningspass


Alla träningspass är helt enkelt inte bra. Igår skulle jag spinning, var trött och lite seg efter praktiken, har haft lite sämre aptit senaste tiden så hade inte dumt nog inte laddat upp tillräckligt med energi inför passet, bara mycket vatten, men mat är ju lika viktigt, med andra ord var förrutsättningarna inte jättebra. Men jag bestämde mig för att trotsa mig själv och gå ändå eftersom det var en av mina två favorit spinninginstruktörer som skulle ha passet och då brukar det bli bra oavsett vilka förutsättningar man kommer med.

Dubbelkollade att passet inte bytt instruktör när jag slutade praktiken, och det hade det inte, bra!!

Men när jag väl släpat mig till passet så ser jag att trofan har de bytt instruktör i sista sekunden!! Till en jag inte alls gillar!
Blir skitförbannad och är på väg att vända och gå därifrån. Men jag beslutar mig ändå för att stanna eftersom att det är min träning som påverkas om jag går därifrån. Genomför hela passet i ilska. Musiken suger!! Svensk hiphop -.- och låten mellan de två bergen i passet var... Do you really want me, med robyn, jag trodde jag skulle dö!! Och inte nog med dålig musik, instruktören sitter och mimar med inlevelse till alla låtar dessutom. 

Det enda som var positivt med passet var: jag. Jag genomförde passet, inte lika bra som jag hade gjort med favoritinstruktören, men jag tog mig åtminstone igenom det. 
Idag blir det gymmet och sen hem till svärföräldrarna!

Och just det, vad var det jag sa? Har haft grym träningsvärk efter måndagens pass, sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar