torsdag 22 november 2012

Torsdag

Är grymt uttråkad. Och trött. Gick upp vid strax efter 7 (är allt annat än morgonpigg, se bild) och promenerade runt sjön med Sanna innan jag drog igång c-uppsats-skrivandet. Kom hyfsat långt på bakgrunden så är nöjd med dagens insats!

Sen blev det ett intensivt spinningpass, också med Sanna, trodde ett tag att jag skulle dö, det jobbigaste passet på flera månader, kändes bra efteråt!

Lite kyckling-wok och sen till citygross med Sanna och Rebecca för att handla inför thanksgivingmiddagen, ska bli så myyyys!

Dagliga vitamintillskotten, inget slår en ordentlig kost men såhär på vintern behöver jag en extra kick. C-vitamin-brus (utan aspartam!! De få gånger jag dricker läsk, cider eller liknande så dricker jag hellre med socker än med otäckt aspartam i!) en multivitamintablett och en fiskoljetablett



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar