måndag 19 november 2012

Bra start på dagen

Klockan är halv 10, i vanliga fall skulle jag i det här laget ha stigit upp för ca. En hslvtimma sen, ätit lite frukost och tittat lite på biggest loser innan jag drog igång med plugget.
Men idag är snnorlunda, idag har jag släpat häcken ur sängen vid 20 över 7, druckit ett stort glas vatten och mött upp Sanna för att ta oss en promenad runt sjön och sedan avsluta med mysfrukost hos Sanna efteråt, bra start på dagen helt enkelt, kandke starten på en ny bra rutin!

Nu är jag hemma igen och ska börja plugga lite på egen hand innan jag ska träffa Mia på ub för att skriva c-uppsats.

Träningen i helgen gick förresten bra, weightstep passet var kul, inte lika kul som Nathas pass dock! Och power boll var jättekul, musklerna fick jobba på samtidigt som balansen fick sig en omgång, inte för att det varit något fel på den innan men lite extra utmaning skadar ju inte. Fast det var inte alls så jobbigt som jag hade räknat med! Förra veckan var en bra träningsvecka, tränade 6 dagar, 7 pass totalt då tisdagsträningen var dubbelpass. Så nu tar vi nya tag för ytterligare en vecka, dock blir det inte 6 pass denna veckan tror jag inte, satsar på 5 pass.

Morgontrött tjej innan morgonpromenaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar