tisdag 27 november 2012

Full rulle

Dagarna flyter på. Har varit ovanligt trött idag, beror kanske på att jag hade väldigt svårt att somna igår, därför tycker jag att jag borde vara trött nu och kunna somna, men nej, så fort jag la mig i sängen blev jag hur pigg som helst!

Dagen har beståt av handledarmöte i skolan, plugg hemma och mathandling. Fattar inte hur mat kan vara då sjukt dyrt! Känns som om det blir dyrare och dyrare för varje gång vi är och handlar. Visserligen var kylskåpet näst intill tomt och behöves fyllas på ordentligt men ändå. Något annat jag märkt under årens gång är att ju hälsosammare mat du vill ha desto mer måste du vara beredd att betala för det.

Hade tänkt ta mig en tur på löpbandet på gymmet idag men tiden rann iväg och nör vi kom hem från affären var det bara en halvtimma kvar tills gymmet skulle stänga för kvällen. Känner dock av gårdagens träning. Ingen direkt träningsvärk men känner att kroppen jobbat. Första styrkepasset på gymmet på två veckor, plus en halvtimmes löpning på bandet. Känns bra!

Nya tag imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar