fredag 30 november 2012

Dålig dag

Blää, har en dålig dag, är trött trots att jag faktidkt sovit bra hela natten, är verkligen inte på plugghumör, har varit på move it och dansat med TH, sanna, natha och rebecca men det var ett speciellt steg jag inte fick till vilket gjorde att jag blev väldigt irriterad på mig själv, sen blev jag irriterad på mina skor för att de inte gled så lätt (och de var ändå de halaste skorna jag äger) sen blev jag irriterad på pelaren mitt i rummet som var i vägen oavsett var jag placerade mig själv, sen blev jag irriterad på min kropp som inte ville göra som jag ville i stretchen för att mina jävla muskler på baksidan av låren är för korta, och alltid varit det oavsett hur mycket jag stretchat, tänjt och hållt på! Fast det var kul att dansa, i alla fall de delar som gick bra, sen är det ju bara att acceptera att man aldrig kommer bli lika duktig som TH ;)

Så nu sitter jag här i myskläder med en kopp chai-te och laptopen framför mig och försöker skriva ännu mer på c-uppsatsen. Vill bara lägga mig under täcket och försvinna en stund tills det känns bättre. Eller dra till gymmet senare kanske, rensa tankarna, brukar och funka.

Hoppas ni andra har en bra dag i alla fall, så ska jag rycka upp mig lite.

Jag med världens finaste brorsdotter som sover i min famn, blir gladare av att bars tänka på henne, fasters prinsessa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar