lördag 1 december 2012

Sköna lördag

Precis som jag trodde blev denna dag bättre för mig (förrutom att jag tror jag börjar bli sjuk, fryser som tusan och huvudet känns tungt). Har dessutom spenderas dagen på tassar och morrhår där vi visade upp niko eftersom det är kattens dag så kommer det visades upp olika raser då folk fick komma och titta, ställa frågor och vissa fick med sig visitkort från uppfödningar. Sibbarna var väldigt populära idag så det blev mycket pratande med många trevliga människor!

Nu sitter jag och henke i soffan. Aströtta, henke förkyld och jag på väg att bli sjuk.
Skulle egentligen till macke och linnéa men det fick bli hemmakväll istället. Första Sex and the city filmen går på tv ikväll, även om jag har den (eller lånat den från josse rättare sagt) så ska vi se den ikväll. Det är något speciellt att se en film på tv tycker jag, mysigt, kanske för att jag alltid gjorde det när jag var liten. Henke gick till affären och köpte gotte, melon, vindruvor, färsk annanas, mörk choklad och någon speciell vit choklad, bästa killen!

Har tjuvstartat advent dessutom med båra nya fina vita ljus med glitter på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar