lördag 16 juli 2011

Hur fan ska jag klara detta?

Fan vad dåligt jag mår, åker till Berlin inatt och mår skit över att lämna mina älskade katter, visserligen kommer Macke bo här och Margita komma hit till dem med jämna mellanrum så det finns ju i stort sett alltid någon hos dem, vilket jag är oerhört tacksam för.. Men jag då? Hur ska jag klara mig utan mina älsklingar? Utan att Niko kommer upp i sängen på morgonen och ställer sig på mig och stryker sitt ansikte mot mitt och sedan gosar ner sig tätt intill mig och spinner som helt sågverk. Eller hur Oksinia kommer uppskuttande i sängen till mig och nosar mig i ansiktet och jam-kraxar lite, och hur de kutar runt som galningar och jagar varandra så fort man lagt sig för att sova på kvällen. Usch, jag är the crazy cat lady, har ångest över att behöva vara ifrån dem i en vecka.. Men jag vet att Macke och Margita tar väl hand om dem så jag behöver inte oroa mig.

Usch Usch hur ska detta gå?

Btw har beställt en vit iPhone 4, min mobil har börjat lägga ner verksamheten så kan typ inte svara på sms.

Well, farväl Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar