onsdag 8 juni 2011

Smålandsposten Och lägenhet x 2

Värst vad mycket det händer just nu..
Igår var Smålandsposten här på besök, de gör tydligen ett reportage om att så många hyresrätter görs om till bostadsrätter just nu så de ville ställa några frågor till oss eftersom vi är negativt drabbade p.g.a det. Så han ställde några frågor och sen skulle fotografen ta några bilder, svårt att se allvarlig och bekymrad ut på beställning men får hoppas att resultatet blir bra ändå, inom två veckor kommer reportaget att visas i Smålandsposten.

Efter besöket åkte vi iväg för att kolla på en lägenhet, en trea på 81 kvm, var en väldigt fräsch trea och vi bestämde oss för att tacka ja så får vi se om vi får den.

Sedan fick jag ett sms inatt av en person som sett min och Henkes annons på blocket och hade en lägenhet över till oss, en tre på 90 kvm med en balkong och två franska balkonger samt bevakat garage i källaren, mitt i centrum, kan det bli bättre? Hyran var dock ganska hög men vi får fixa det på något sätt. JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!! Ska dit och kolla ikväll så ser vi sen hur det blir..

Ha det bra, för det ska fanimej jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar