tisdag 31 maj 2011

Dags att sova

Har varit en lång dag, först praktik med slutbedömning, sedan skolarbete. Var dock väldigt skönt att träffa vännerna från klassen och bara gå igenom allt, utbyta lite skolrelaterade tankar, läsa igenom varandras skolarbeten och bara vara, satt ute på Rebeccas altan, fantastiskt skönt väder. Idag har varit en bra dag. (förrutom att jag skar mig när jag bröt en glasampull med morfin på praktiken, svider, men tror jag överlever).

Funderar på att köpa en enkel biljett till New York och se vad som händer. Måste komma iväg härifrån. Vill bort från Växjö, vill bara iväg, Växjö är för litet för mig just nu.
Kanske är det bara tröttheten som pratar, behöver sova. Ska upp tidigt imorgon också, dock inte för praktik utan för jobb på kommande sommarjobbet. Sommarlovet ska jag använda till att göra allt jag inte kan göra när jag måste plugga, ska bli så jävla skönt att äga min egen tid och kunna göra precis det som faller mig in.

Well well, måste sluta klaga, har åtminstone en enkel resa till Berlin bokad, vem vet när jag kommer hem igen

Godnatt folket, sov sött och dröm om mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar