måndag 30 maj 2011

Sista veckan

Idag är första dagen på sista veckan på första året.
Denna veckan är det mycket som ska göras, examinationsarbete ska lämnas in, slutbedömning med handledare ska göras och lämnas in, veckodagbok ska skrivas klart och lämnas in, sedan ska allt bedömas för att man sedan ska få ett betyg, känns dock som om detta arbetet har gått käpprätt åt helvete så kommer att få komplettering på allt antar jag. Vid sidan om detta ska det jobbas på praktikplatsen. Första arbetspassen för veckan är ikväll, sista på fredag. Sedan ska jag gå bredvid ytterliggare en gång på sommarjobbet. Efter att jag gjort allt detta tar jag sommarlov. Fy fan vilken härlig känsla.

Har skrivit en hel del på arbetet idag, är dock inte nöjd, imorgon ska jag träffa klasskompisarna och vi ska gå igenom varandras arbeten lite och ge feedback, behövs verkligen. Känns väldigt skönt att träffas och jämför och ge konstruktiv kritik o.s.v. Det hjälper ju alla att kunna förbättra sina arbeten och få fler synvinklar på saker och ting.

Just idag tog jag beslutet att arbeta med all skolarbete i sängen, så nu sitter jag här, klockan är 20 i 2 och jag har fortfarande inte stigit upp. Har självklart mina underbara katter hos mig också, lillan är väldigt nyfiken på datorn och min stora pojke (även kallad min själs älskade) ligger och spinner för fullt i min famn. Vad hade jag gjort utan mina katter? I am the crazy catlady.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar