tisdag 26 april 2011

Vardag

Efter en lång, härlig och solig påskhelg är vardagen åter igen här. Kan inte påstå att jag är jätteexalterad över detta men vad gör man.
Nu är det dags att komma tillbaka till de gamla vanliga rutinerna. Ingen mer frukost ute i solen hos föräldrar och svärföräldrar, Inga fler dagliga grillkvällar med vin, usch vad jag kommer sakna detta.
Hur som helst jag vi spenderad varje dag hemma hos svärföräldrarna då Henke och hans pappa bygger en ny altan. Så dagarna har bestått av att ligga i solen och steka för min del, magen har fått en väldigt fin färg må jag säga.

Idag blir det som sagt att återgå till det gamla vanliga, plugg, ringa praktikplatsen, skicka in utdrag ur belastningsregistret till det potentiella sommarjobbet, träna osv. Idag står bodypump på träningsschemat. Men först ska ett arbete skickas in, yay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar