torsdag 21 april 2011

New Yorker har äntligen öppnat!

Var länge sen jag skrev, har haft fullt upp med skolan. Är dock hyfsat klar med mitt arbete, har verkligen kommit igång med skolan nu, känns skönt, dock är det sommarlov om några 6 veckor, och 5 av dessa veckor består av praktik (Y)

Hur som helst, idag har New Yorker äntligen öppnats i Växjö, efter en enorm längtan har min absoluta favoritbutik anlänt. Nu slipper jag åka till Kalmar eller Prag för att köpa kläder, yay!! Och som vanligt kommer jag inte tomhänt ut därifrån, idag blev det tre tröjor. Fast tycker jag förtjänar det, har inte köpt ett enda litet klädesplagg till mig själv på flera månader, behöver lite uppmuntran.


Dagens absoluta favoritplagg, funkar både till vardags och till fest, I love it!
<---



sen blev det en vanlig svart t-shirt med ett neonrosa tryck på, vardagströja.
Well well, ikväll blir det grillning hos svärföräldrarna, myyys!!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar