tisdag 29 mars 2011

Sommarfin

Laddningen inför beach 2011 fortsätter, problemet är att jag själv
inte ser någon direkt skillnad, visst jeansen sitter lösare, vågen och måttbandet visar mindre men jag ser ingen direkt skillnad i spegeln. Idag har jag hur som helst kört bodypunmp, imorgon blir det simning och sedan functional moves på torsdag.

Har även inhandlat en vit bikini idag, hittade den av en slump när jag följde med Rebecca till bikbok efter träningen. Inte fullt lika fin som den jag hade siktat in mig på först men den finns ju inte kvar längre men denna blir la också bra. Och nej jag ska inte bada i den eftersom jag är fullt medveten om hur genomskinlig en vit bikini blir i vatten. Detta är årets solbikini. Badbikini blir nog samma som förra året om jag inte hittar någon billig.

Nu är det bara solen som fattas så att man jag börja jobba på en snygg solbränna. Suger att vi inte har balkong så får åka hem till mamma och pappa och pressa i solen där. Fast hur skönt är inte det liksom, ligga i en av solsängarna på soldäcket. Synd bara att det är så tråkigt att sola. Och jag har fortfarande samma inställning till solarium som jag alltid haft så det kommer inte ens på tal.

Nu ska jag avnjuta min fantastiska linssoppa innan jag återgår till alla läsförberedelse inför morgondagens upplevelseövning i skolan. Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar