torsdag 17 mars 2011

Hey bitch I'm blonde!!

Eller ja.. Halva jag är blond, resten är lite orangeaktigt fortfarande men en omgång till, sen är jag helblond. Var 5 år sen jag var blond och vet inte huruvida jag passar i det i dagsläget men det är kul med förändring och skulle jag inte trivas i det så är det ju bara att färga över det, fruktansvärt smidigt ;)
Upp till bevis om blondiner har roligare.
Anyway, idag blir det bodypump, skulle egentligen köra ett spinningpass men avbokade det och fick sedan veta att Henke skulle träna vid just den tiden så blir ändå ensam hemma, nu är det 15 reserver innan mig så att komma in på passet igen är ju bara att glömma. Får nog ta mig en runda runt sjön istället men det är ju inte fy skam det heller. Eller helt enkelt vara hemma med min lille kisse.

Har varit på möte med hyresvärden angående hans planer om att göra om lägenheten till bostadrätt, skulle gå på 815000 plus att vi typ ska betala 6000 i månaden, nej tack, vi är ute om ett halvår. Inte en chans att vi kan få ett lån så länge jag pluggar och Henke har ett och ett halv år kvar på sin lärlingstjänst innan han får fast jobb. Skitkul. Gäller att hitta en lägenhet nu då, fast ingen kommer att vara lika bra som denna när det gäller läget och alla förrådsutrymmen och walk-in-closet och allt det där. Detta suger.

Men men, nu är det dags att återgå till plugget innan jag ska bege mig till träningen. Ha det bra!





(Sugen på kanelbullar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar