tisdag 3 mars 2015

Att misshandla sin kropp

Helgen är en perfekt tid för att sabba sin kropp. Sen tycker jag att det är sunt att kunna släppa lite på kontrollen men i helgen som var släppte jag nog lite för mycket, men roligt hade jag. Fest=alkohol, snacks, fyllekäk i form av hamburgare och pommes. Godis, läsk och pizza dagen efter. Ingen motion alls. Högt ljud på champions of rock konserten. 

Med trots allt så har jag hunnit njuta av tillvaron. Varit och provat ut ny kostym till H, ensamma i butiken vilket betyder fantastisk service av fantastisk personal, tack! Ätit äkta husmanskost, mammas hemlagade raggmunkar, fett som tusan med oj så gott!
Köpt nytt pussel och suttit och myst med det, harmonisk sysselsättning. Och läst en del i en turistbok och drömt mig bort!

Nu är vardagen tillbaka och dags att gottgöra kroppen för helgens misshandel. Kickstartade träningsveckan med dans med bästa vän igårkväll. Fortsätter min resa tillbaka efter min personliga kris.

Har det fint alla!

Oh just det ja! Hann med ett experiment i helgen, växte grejer ur min pappersgran :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar