onsdag 21 januari 2015

Onsdag mitt i veckan

Hemma, förbereder mig för kvällsjobb, 8 pass kvar. Är nog bra för jag har fått en sån negativ tankebana på jobbet, miljöombyte kan nog bli bra. 

Tog mig sovmorgon, det bästa som finns! Vaknade strax innan kl. 9, snörade på mig promenadskorna och promenerade genom väster, det slog mig att jag gillar väster! Där kan jag definitivt tänka mig att bo. På vägen hem stannade jag förbi reko som börjat med frukost och lyckliga jag blev bjuden på frukost! Dem hade ett erbjudande att de tre första kunderna som köpte frukost blev bjudna. Yay!


Nu värmer jag mig i soffan efter promenaden, kelar med stora katten och tittar på New Girl, mys!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte kommer att vara på 19 när jag kommer nästa gång.:'(
    Men thats life - att mötas o skiljas. Lycka till på 4.
    Vi ses kanhända där i framtiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättetråkigt Eva, kommer att sakna dig och 19s personal jättemycket! Nya äventyr väbtar och passar dem inte mig så åkervänder jag till er igen :)

      Radera