onsdag 19 februari 2014

Ledig tid

Nacken är helt klart bättre, gör bara ont om jag jag rör den för mycket, men är inte lika stel, öm, illamående eller yr längre, alltid ett framsteg.

Idag är jag hur som helst ledig från jobbet, med all ledig tid och två sjukdagar består veckan bara av en arbetsdag i slutändan. Såvida jag inte rings in oplanerat vill säga, hade också varit rätt okej. 

Under min lediga tid passar jag på att planerar, framför allt kommande resor, sommarens äventyr, lite bröllopsplanering och planering för bröllopsresan. Kommer bli fantastiskt! 

Planer för min sminskvisning av forever livings nya sminkkollektion är i rullning. Arbetar framför allt ut erbjudanen som kommer att finnas på plats under visningen. Står i valet och kvalet om vilka erbjudanden jag ska ha. Har i nuläget 6 olika men risken blir ju att det blir för många. Kommer att berätta mer om hur vad visningen innehöll, erbjudanden osv efteråt, vet att flera av de inbjudna på visningen läser bloggen och vill inte riskera att avslöja något. Hur som helst tror jag att det kommer att bli bra och jag längtar tills det är dags!

I eftermiddag blir det häng med bästa Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar