onsdag 1 januari 2014

2014

Nyårsdukning

Nyårsmaten blev succé!

Förrätt - Avokadosoppa med handskalade räkor

Huvudrätt- svamp- och parmesanöverbakad oxfilé med potatisterrine och rödvin- och balsamicosky

Efterrätt - hallonmousse med mörk choklad

Supergott alltihop!

Nyårsoutfit

Nyårskärlek

Nyårssnacks

Efter maten började gästerna trilla in. Ölspel, beerpong, dans, drinkar, vänner, champagne och tittade på fyrverkerierna på stortorget, blev nästan ihjälsprängda av en raket som flugit vilse, såg några potentiella ufon, mer dans, bullens varmkorv mitt i natten, mer drinkar, mer beerpong. Ja rätt lyckat ändå tycker jag!

Gott nytt år på er alla! Hoppas ni haft en lika bra nyårsafton som jag!

Och ett litet meddelande till 2014
Jag ställer stora krav på dig, du kommer inte få det lätt att nå upp till 2013s nivå, men jag välkomnar dig med öppna armar och ska göra mitt bästa för att hjälpa dig att göra succé



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar