måndag 9 december 2013

Sängen kallar

Är trött som tusan! Var helt slut efter helgen och tog mig en välförtjänt och välbehövt sovmorgon imorse. Har känt mig piggare under dagen men nu är tröttheten tillbaka, fast på ett sånt där skönt sätt. Har kört två pass ikväll, spinning och CX, Lindas sista innan gravidledigheten/mammaledigheten. Nu väntar några jobbiga månader där jag inte vet riktigt vad jag ska göra mer än gymmet och crossfiten. Ska visserligen testa på långskidor om vädret tillåter i vinter, skoj! Och kanske komma igång med spinningen på lördag- och söndagmorgonarna igen.

Hur som helst gick träningen jättebra. Kroppen kändes stark på spinningen och jag tog mig igenom hela rejält svettig och nöjd. CX gick bättre än vanligt trots att vissa övningar bråkade med mig. 
Det bästa var nog änte att Linda bjöd på gotte mellan passen, hon hade bakat och gjort lite julgodis, supergott! Inte varje dag det händer att man bjuds på fika under träningen, glad tjej blev jag i alla fall!

Nu: sängen! Godnatt alla önskar en mycket trött tjej!



Soffhäng med Niko större delen av dagen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar