måndag 9 december 2013

Helgen

Nu är det måndagmorgon igen, jobbhelgen är avklarad, har varit en bra helg och helt okej att jobba faktiskt. Hade  henkes föräldrar här på mat och vin i lördagskväll och igårkväll var vi hos dem för mat och filmkväll, trevligt!

Haft träningsvärk hela efter Johans PT-pass i fredags, svårigheter att lufta armarna i allt för snabbt tempo, ont i intercostalmusklerna. Inte i benen dock vilket jag hade räknat med eftersom en benövning totalt bedövade benen för en stund. Blir dock igen genomkörare av det programmet idag. 
Linda (min favoritinstruktör) håller sina sista pass idag, spinning och CX, innan hon går på gravidledighet. Har en viss ångest över detta! Hoppas hon är tillbaka på cykeln snabbt efter förlossningen. 
Drömde en mardröm inatt om att jag hade missat hennes sista pass, tänk vilken lättnad det var när jag vaknade och insåg att det bara var måndagmorgon och allt varit en dröm!
Nu ska jag ladda hela dagen för att ge allt ikväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar