måndag 16 december 2013

Ny vecka nya tag

Sedan sist jag skrev har jag fått ytterliggare en omgång smärtsamma nålar i nacken, ett ställe var tydligen så hårt att Mahnaz inte fick igenom nålen ens, så hon fattade att jag hade ont, skönt att veta att det inte är jag som inbillar mig! Ny omgång nu i veckan igen.

Fredagen bestod luciafirande tidigt på morgonen på jobbet och senare invigningsfest av vår nyrenoverade avdelning, jättetrevligt, mat, vin, tipsrunda med första pris i form av en höftprotes i folie, ortopedisk humor. 
Därefter splittrades vi och några av oss gick till lagerlunden innan det var dags att vända hemmåt.

Lördag födelsedagsfika hos henkes faster och teddybjörnen. 
Söndag storhandling och mys med brorsdottern. 

Hoppas ni haft en bra helg!

Luciatåget, mycket uppskattat av patienterna

Brorsdottern leker med henke, fint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar