tisdag 10 december 2013

Nackont och julförberedelser

Nacken har gjort extra ont idag, kände mig gråtfärdig när jag kom till jobbet och la en värmedyna över nacken (tack och lov för att man jobbar på en oropedisk avdelning med resurser för smärta). En underbar arbetskamrat ringde efter en person på smärtenheten på lasarettet som kom upp och satte nålar i nacken på mig, gjorde ont som satan!! Ska tydligen vara ömt ett dygn därefter och sen bli bra. Så fick knapra alvedon och fortsätta med värmedynan under kvällen. Sen ska vi upprepa proceduren om några dagar. Det lönar sig att jobba på ett sjukhus ibland!

Dags att sova, ingen träning för min del imon som ni nog förstår, godnatt!

(Var visst inte så mycket julförberedelser i inlägget, ingen aning om vad för förberedelser jag gjorde heller för den delen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar