lördag 2 november 2013

Nya tag

Ursäkta mitt senaste inlägg, det kändes bara på hopplöst när jag inte såg resultaten som jag ville..

Men nu tar jag nya tag, nya mål, ny träning! Väntar fortfarande på svar från min personliga tränare om att jag behöver hjälp nu. 

Oavsett vilket, igår följde jag med en arbetskamrat till nordic club för att testa på bodycombat för första gången. Riktigt roligt! Men rätt så svårt att kooridinera alla rörelser och samtidigt få det att se hyfsat snyggt ut, såg nog ut som ett fån. Men åh andra sidan gör de flesta det när de testar på något nytt så det hör ju till. Jobba upp tekniken!
Mitt träningsställe erbjuder också bodycombat så kan fortsätta min utveckling där!

Vet inte vad dagen bjuder på för träning idag, gymmet hade jag tänkt mig men får se, ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar