torsdag 21 november 2013

Långhelg

Jobbat veckans sista jobbdag för min del, helg ljuva helg! Gosat med brorsdottern hela kvällen, myyys! Därefter ett skönt bad, fattas bara ett glas vin, eller gärna champagne för den delen.

Hur som helst börjar jag morgondagen med min PT, genomgång av lite övningar, spännande! Därefter boka ny massagetid. Berättade jag att jag var på massage i måndags? Första gången.
Har haft så ont och varit stel i framför allt nacken men också axlar och lite rygg senaste månaderna, vilket i sin tur gjort mig grinig. Men massagen hjälpte verkligen, bubblade för fullt i nacken när allt började lossna, ont gjorde det, ont som tusan, men så skönt efteråt, känner mig mjukare, rörligare och friare. Kom överrens med massören att komma tillbaka om ca. 2 veckor. Det tänker jag DEFINITIVT göra!

Annars blir det mest kompisumgänge i helgen, fredagsmys med marcus och linnéa imorgon och sen tjejkväll hos Linnéa och utgång därefter på lördag, yay!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar