fredag 22 november 2013

Helt slut!!

Efter 1 timme och 20 minuter med PT-Johan. Han hade satt ihop ett grymt pass, tung och jobbigt som fan men effektivt. Hade svårt att ta mig hem efteråt, helt slut i kroppen. Under genomgången av alla övningar kom vi fram till att jag måste andas, haha självklart, tydligen så slutar jag andas när jag tar i och koncentrerar mig, har inte tänkt på det innan Johan sa det. Måste även tänka mer på att spänna magen mer, svankar alldeles för mycket, fick en extra övning för just det. Måste även stretcha höftböjaren mer, var oväntat stel  där. 
Annars bestod programmet främst av övningar med kroppsvikten och en del med medicinboll och TRX. Känner mig motiverat och det känns dom om detta kommer bli riktigt bra! Nästa träff blir om 2 veckor. 

Kolla in min instagram ;)

Helt slut!

Även bokat ny massagetid, längtar!
Och Lunchen slank ner! Hemmgjord wok på rödlök, röd paprika, broccoli, tomat och champinjoner och två pepparbiffar till det! Ska se till att få i mig kolhydraterna under dagen med som den kolhydratjunkin jag är, men med havregrynsgröt i magen sedan frukosten klarar jag mig ett bra tag under dagen!


Ha en bra fredag och kommande helg allihop!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar