lördag 15 juni 2013

Lördagens gång

Lördag, underbar dag, speciellt med tanke på att jag jobbar nästa helg, buhu! 

Vaknade av mig själv strax innan 9 i morse, gick till elite park hotell och åt frukost


Blev en massa gott, rågbröd, lax, grönsaker, jordgubbar, ananas, naturell yoghurt med nötter, frön, mandlar och torkad frukt, kokt ägg, äggröra, bacon, köttbullar, grönt te, hallon och granatäppeljuice, och sen även egenpressad juice, mätt och nöjd

Skulle till gymmet efter frukosten men vi båda var så mätta efter frukosten att vi beslöt oss för att dra till grand och i11 istället, köpte trägolv och nya stolsdynor ntill uteplatsen. Gick till stadium i ett syfte, kom ut med... Ett par spinningskor!!


Skulle egentligen köpt något helt annat, men blev så jäkla glad när jag hittade spinningskor eftersom jag tänkt köpa mig ett par och i vanliga fall finns dem nästan bara i cykelbutiker, väl brända pengar hoppas jag, ska provköra dem på onsdag har jag tänkt! 

Sen drog vi till gymmet och körde styrka.

Väl hemma igen var det dags att lägga ihop hela trägolvet, vilket även betydde ogräsrensning, usch och fy! Men bra blev det!


Nu inväntar vi adam och jessica så ska vi grilla och umgås ikväll!

Ha det bra alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar