söndag 26 maj 2013

Slut på veckan

Ytterliggare en vecka har gått. 
Var och grillade hos kärföräldrarna igår, grillat, sallad, melon, sparris, grillade champinjoner, fetaostpaj och ugnsrostad förskpotatis, och ett glas rosé, supergott!! 

Idag vaknade jag trött och seg av att Niko var kelig och hungrig, vilket betyder att han spinner som ett helt sågverk samtidigt som han tuggar på mina fingrar. 
Avbokade spinningpasset, sen ångrade jag mig och bokade mig igen, och tur var väl det!! Grymt bra pass!!
Bra dagsform, pulsen samarbetade, inspirerande och motiverande instruktör, bra upplägg, bra musik och ja, allt bra!! Sen var det bara att föra vägen mog praktiken.
Imorgon blir det likadant fast tvärtom, först praktik, sen träning!

Veckans träning har blivit jättebra! (Bortsett från det sugiga spinningpasset i onsdags)
Måndag: pump
Tisdag: vila
Onsdag: spinning
Torsdag: gymmet
Fredag: vila
Lördag: gymmet
Söndag: spinning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar