måndag 27 maj 2013

Måndag

Måndag, tror inte någon missat det! Jobbat dagen, gick bra, fullt upp med patienterna. 

Hade ett spinningpass bokat med favoritinstruktören (gårdagens pass var min andra favorit, de enda två jag gillar). Kände mig mer pepp idag än igår (och igår gick ju asbra trots dålig motivation innan passet), trots detta visade det sig att pulsen inte var lika sammarbetsvillig idag (eller så var det pulsklockan det var fel på, så var det nog!), så jag hick mer på känsla än på vad klockan visade, och fy fan vad bra det gick, riktigt nöjd att jag genomfört två grymma spinningpass på två dagar, back in track!
Hade en krampande känsla i magen och efter en stund slog det mig varför pulsen inte var som den brukar, jag var hungrig! Glömt mellanmålet! Inte konstigt att kroppen försökte spara energin, inte optimalt att spinna på hungrig mage, men jag genomförde det med bravur, tvingade upp pulsen och kämpade, och åt direkt efter passet. Får man skryta såhär över sina prestationer utan att folk blir provocerade? Självklart!! Det är min blogg, jag är nöjd med mig själv, gillar ni det inte så sluta läsa nu.

Nu blir det till att sova, ledig imorgon efter att ha jobbat hela helgen, mys med mamma och frisörbesök är det tänkt, nöjd!

Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar