fredag 12 april 2013

NKSE och helgstart!

Hade den nationella kliniska slutexaminationen för sjuksköterskor idag. Gick bättre än förväntad, kändes bra när jag gick ut ur salen men ju mer man tänker på den desto sämre känns det, återstår att se hur det gick!

Så denna helgen unnar jag mig att vara HELT ledig. Inget plugg. Började helgen med att luncha på fyra krogar med henke namma och pappa, valde fisken idag, jättegod! Trots att fyra krogar ligger jättenära min och henkes lägenhet höll vi på att frysa ihjäl på vägen hem i det kalla, regnvädret. Så kröp ner i ett skönt bad med tända ljus.

Sen hade jag tråkigt ett tag innan jag påbörjade kvällens middag vilken var fröpanerad torskfilé med rotfrukter i ugn och ärtpesto, gotte. Därefter blev det träning, styrka stod på dagens schemA.

Och nu ska jag dra iväg på bio med josse, bra fredag!

Ha det bra alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar