söndag 14 april 2013

Min perfekta söndag

Vilken härlig söndag det varit!
Började med att vakna utvilad vid klockan 8. Solen sken ute och det var varmt, i jämförelse med hur det varit hittills under året. Henke köpte nybakade fullkornsfrallor från broqvist, lite kalkon, paprika, kokt ägg, grön smoothie och massor av vatten.

Därefter begav jag mig till ett 2 timmars spinningpass med Sanna, gick grymt bra! Efter första timmen kändes det dock lite jobbigt att veta att det var ytterliggare en timme kvar på passet men den andra timmen gick väldigt snabbt och vips så hade jag, svettig och jättenöjd, avklarat ytterliggare ett träningsmål för året!
En dusch senare begav jag mig till stan för att träffa erika för lite brunch och catching up, mys! Gick till de luxe och åt brunchen ute på uteserveringen i solen, så grymt skönt!

Resten av dagen har jag gjort lite blandat, handlat mat, kollat på film osv, bara njutit av ledigheten. Hoppas er dag varit lika bra som min!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar