tisdag 16 april 2013

Godmorgon Tisdag!

Regnet vräker ner, inte kul! Men det är åtminstone varmare än det varit de senaste månaderna. Sitter på ssk-expeditionen och börjar om 8 minuter, väntar på min handledare.

Firade brorsan igår vilket också betydde att jag fick mysa med min älskling, lilla Sanna, då mysig är hon! Fick inte sätta ner henne, hon bara klamrade sig fast, inte mig emot, kramas med henne är så sjukt mysigt! Satt och lekte lite på golvet också såklart!

Ikväll ska jag ha visning av aloe vera produkter, ska bli jättekul! Men innan dess, praktikdag och gymmet!

Oh förresten, testade att jälla i grönkål i min smoothie efter att ha sett hur många som helst som postar såna bilder på instagram och annat, smakade inte grönkål alls, bananen och kiwin tog över smaken, men ändå en massa extra vitaminer och mineraler! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar