fredag 8 mars 2013

God morgon fredag och gårdagens träning

Godmorgon alla! Visst är det något speciellt med fredagar? Visserligen ska jag jobba på praktiken ikväll och både lördag och söndag, men gillar fredagar ändå! Ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig, ska strax stiga upp och göra mig lite frukost, havregrynsgröt är det tänkt. Dessvärre är äggen slut (buhu!! :( ) och vi glömde hämta det nya flaket hos henkes föräldrar igår. Så tänkte testa att antingen blanda i proteinpulver i gröten, vet att många gör det trots att det låter jätteäckligt, eller så tar jag en proteindrink vid sidan om frukosten istället, kanske godare så?
Sen blir det upp till universitetet med henke, ska hämta lite kataloger!

Hur som helt gick träningen grymt bra igår, det var ju dubbelpass spinning/pump. Normalt sett går jag inte på pump längre sen jag började gymma istället. Men just på torsdagar gör jag det eftersom jag vill åt spinningen med den instruktören och det är ju rätt bra att variera styrketräningen lite med, och pump tränar ju framför allt uthållighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar