torsdag 14 februari 2013

Veckorna går snabbt!

Redan torsdag igen och igår slog det mig att om två veckor är jag ute på praktik nummer ett av tre denna termin. Helt galet att efter dessa tre praktiker tar jag examen och blir legitimerad sjuksköterska. Om allt går som det ska vill säga, man vet ju sldrig med den otäcka nkse-tentan och allt annat som ska göras. Nåja c-uppsatsen/kandidatuppsatsen är ju klar, godkänd och publicerad så det känns ju som att man kan klara av allt just nu.

Hur som helst sitter jag och läser henkes fitness for men-tidning just nu, uppdaterar mig lite på träningsfronten. Har varit på gymmet idag, körde veckans andra styrkepass, tänkte klämma in ett i helgen med så är jag nöjd, likaså ytterliggare ett konditionspass denna vecka krävs innan jag är nöjd.

Det är ju som bekant alla hjärtans dag idag och jag är ju inte stormförtjust i denna dag egentligen. Men henke ville överraska mig och köpte ett litet paket med en söt nalle och sån där lyxchoklad som jag älskar och brukar få på våra månadsdagar, blev glad såklart så alla hjärtans dag får väl vara okej i år, tack vare den bästa killen! För övrigt har vi en hemlis han och jag, hihi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar