söndag 17 februari 2013

God morgon!

God morgon alla!
Ligger nyvaken i sängen och dkriver detta. Skulle egentligen befunnit mig i spinningsalen för ett tvåtimmarspass just nu men eftersom jag inte sovit mer än 5 timmar inatt då avgjorde jag att hoppa över passet. Vet av erfarenhet att jag inte kan ge allt om jag inte sovit ordentligt och eftersom passet var två timmars så skulle jag behöva all energi jag kan få. Nej, så istället bestämde jag mig för att avboka och sova vidare när klockan ringde, så nu är jag någon mer utvilad. Och gissa vad jag ser då? När jag går in på passbokningsappen så ser jag att passet har ändrats till ett 100-minuterspass med min absoluta favoritinstruktör!!! Och nu är det för sent att gå dit! Jaja det kommer fler chanser. Ska ju köra ett pass med henne imorgon trots allt. Blir någon annan form av cardio på gymmet idag, eller kanske ge sig på att försöka springa ute, vilket jag hatar eftersom huvudet bara säger åt mig att jag inte orkar mer. Fast kroppen har ju orkat när jag väl kallat huvudet för en lögnare. Kanske roligare att springa ute när jag besegrat huvudet.

Var hur som helst hos henkes föräldrar igår och åt och drack vin, trevligt. Sedan drog jag hem till jane för fest med henne och petra, därav det sena sänggåendet. Kul att träffa dem, länge sen jag träffade jane nu, drack någon sjukt god drink, smakade godis, farligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar