tisdag 5 februari 2013

Bra tisdag!

Vilken bra dag det varit. Ja iofs var föreläsningen på eftermiddagen inte jätteinspirerande. Förmiddagen var bättre men denna kurs är rätt seg och tråkig.
Men hur som helst har jag fått ett nytt och bättre löneerbjudande inför sommaren och ska ge besked senast fredag. Sedan fick jag och mia klartecken att publicera vår kandidatuppsats (c-uppsatsen) så numera återfinns denna på diva.

Promenerade hem från universitetet och möttes av henke. Såg de sista avsnitten av one tree hill och lagade sedan gulaschsoppa, blev jättegott! Och trots att jag tänkt skippa träningen idag så fann jag lite extra energi och begav mig till gymmet för lite styrka. Gick också oväntat bra, övade vikterna på biceps, axlar och rygg. Grymt nöjd! En dusch senare har jag nu bäddat ner mig i sängen för filmmys med mannen i mitt liv innan det är dags att sova för att sedan åter igen pallra mig iväg till skolan!

Ha en bra kväll alla!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar