onsdag 2 januari 2013

Tillbaka till vardagen

Julhelgen och nyårsfirandet är över för den här gången. Det betyder att det är dags att återgå till de vanliga rutinerna. Kändes konstigt att starta dagen med havregrynsgröt och bär istället för nybakade frallor, och att träffa mia för en sista finslipning av uppsatsen som för övrigt lämnades in idag.

Var dessutom på gymmet idag efter två dagars uppehåll. Kände inte för att gå dit egentligen men beslutade mig ändå för det, körde 40 minuter crosstrainer i sällskap av Alvin och gänget som visades på tv (när jag tog bilden försökte jag att undvika det suddiga så farten saktades ner, tog flera andra bilder där mätarn stod på noll, haha, kan lova att det blev ett intensivare pass än så) och efter det körde jag och henke flera magövningar. Nöjd med dagens träning och är glad att jag gick dit trots allt, dagsformen var riktigt bra! Imorgon blir det styrka. Fast innsn dess ska jag träffa Petra för lunch och födelsedagsshopping på stan, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar