söndag 30 december 2012

Träningsshopping

Mellandagsrea, kan betyda nya fina träningskläder! Ja i alla fall i mitt och henkes fall! Eftersom att klockan är halv tre på nstten så får ni ingen bild just nu, kan lägga upp bilder senare när jag sovit lite.

Hittade mig ett par träningsbyxor från adidas, svarta med neongula ränder på sidan, fanns bara ett par kvar, min storlek, provade dem och sen vägrade de släppa taget om mig innan jag köpt den, ja vad skulle jag göra liksom? Hehe älskar dem lika mycket som de älskar mig!
Sen blev det en ny pilates- fitness- balans- boll, finns många namn på såna bollar. Nu har vi fyra här hemma, ja en läcker och en är alldeles för liten så de åker ut snart. Och en är henkes och därmed för stor för mig. Sen blev det en hävstång som man spänner fast i dörrkarmar, en fred perry-väska till henke att ha främst till och från gymet, och ett par shorts till honom med. Hittade en väska till mig med men den fick vänta ett tag.

Det märks som vanligt efter jul (stora smällen kommer efter nyår) att sllt gler väljer att börja träna, och med årets gång droppar fler och fler av och på hösten och början av vintern nästan ekar det på gymet. Tycker det är jättebra att folk tränar och väljer att starta nya hälsosamma vanor, men det är väldigt irriterande att inte få plats på de spinningpass jag är intresserad av med de bästa intruktörerna och det är irriterande med för mycket folk på gymmet. Finns en anledning till att jag tränar sent på vardagskvällarna.

Och grattis till "mitt" träningsställe! Vann utmärkelsen årets bästa träningsställe i växjö, wiho!

Bilder kommer som sagt nät jag sovit, ha det bra, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar