torsdag 20 december 2012

Kvällsplugg

Henke sover, niko sover mot mitt ben, okzi sov nyss men gick bestämde sig för att gå och äta istället.

Jag sitter och pluggar. Fick ett ryck och började bli produktiv. Metoddiskussionen till c-uppsatsen är det som pågår och räknar med att bli klar imorgon. Det betyder att hela c-uppsatsen är färdig i preliminär version imorgon. Därefter är det bara korrigeringar efter handledare, examinator och opponenters kommentarer. Den biten slipper man ju inte undan bara för att man kämpat dagöigen i flera veckor med denna uppsats. Körde fast totalt på metoddiskussionen idag så passade på att göra bilagorna, sammanfattning, innehållsförteckning och annat småplock så länge och det blev visst färdigt, härligt, då behöver jag inte tänka mer på det.

Längtar tills denna kurs är över. Och längtar tills nästa kurs är över, för därefter har vi praktik resten av studietiden, sen tar jag examen. Längtar..

Oh, förrutom detta har jag och Henke varit hos per och josse på lite fika ikväll, josse har äntligen kommit hem från chile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar