torsdag 20 december 2012

Godmorgon!

Har vaknat tidigt två morgonar i rad nu, varit jättepigg och inte kunnat somna om. Avskyr det! När jag inte måste stiga upp tidigt finns det väl ingen anledning att vara pigg tidigt? När jag ska upp och jobba däremot, då är jag sjukt trött på morgonen.

Hur som helst kände jag mig lite lat igår och orkade inte gå till gymmet, plus att jag hade träningsvärk i hela kroppen efter tisdagens styrketräning. Så istället gick jag och Henke en långpromenad, ca 9 km och sen tränade vi magen hemma sit ups på bänken, stå i planka och den bästa övningen som jag inte vet vad den heter, men en person ligger på rygg med benen rakt upp i luften, den andra står över den liggande personen och knuffar personens ben åt olika håll. Benen ska gå ner så nära golvet som möjligt och sen dra upp den igen med hjälp av magmusklerna, benfn ska vara raka under hela övningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar