tisdag 4 september 2012

Vad gör man utan sin iPhone?

Ja för er som inte redan läst det på facebook: min iPhone är på reparation då låsknappen har lagt ner sin verksamhet. Det är helt sjukt vilka behov man kan skapa sig av materiella prylar. Jag menar jag känner mig naken, tom och ensam utan min iPhone, vad gjorde jag innan iPhonen kom in i mitt liv? Utan iPhonen stället jag mig och börjar hacka grönsaker inför kvällens middag vid klockan 3-4 på eftermiddagen bara för att jag inte vet vad jag ska göra annars (?!). Ja det blir väl en bra tränng för mig att lära mig att leva utan ständig uppkoppling på nätet osv. under de kommande 1-2 veckorna. Och med tanke på att jag kör internet via iPhonens internetdelning så kan jag inte sitta vid datorn heller (just nu lånar jag henkes iPhone). Idag har jag i alla fall suttit hemma hos mamma och pappa och pluggat ch lånat deras wifi. Rätt trevligt eftersom det alltid finns något ätbart i deras kylskåp. Ett dubbelpass spinning/CX genomfördes också ikväll. Nu parkerar jag mig i soffan resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar