torsdag 13 september 2012

..

Hejhej alla!

Blir inte så mycket bloggande just nu när jag inte har min iPhone då jag oftast bloggar via den. Hur som helst har det väl inte hänt så jättemycket. Varit lite i skolan, skrivit två uppgifter, haft två seminarium och praktiska övningar i akutkursen. Nästa vecka ska jag på fältstudier på akuten, ambulansen och intensiven. Ska bli väldigt intressant och kul.

Ikväll har mina föräldrar varit här och ätit lite, mysigt. Och i måndags hälsade jag på min underbara brorsdotter. Bytte blöja på henne och myste, saknar henne såååååå mycket!!

I lördags hade jag och Henke en riktig shoppingdag! Köpte varsitt par träningsskor, jag köpte mig ett par rosa/svarta reebook som såldes för halva priset på stadium, bra deal! Och sen blev det tre nya träningslinnen från nike och soc. Ett par höstskor till mig blev det, svarta stövletter från scorett. Och Henke köpte sig ett par vardagsskor i skinn och mocka från scorett. Ett par svarta klackskor från scorett fick jag av henke med. En silvrig bandeau och några trosor. Från h&m En svart spetsklänning från vila och ett par highwaist jeans från vila/pieces. En vit stickad tubhalsduk och tre lila ljuslyktor från indiska. Dräktighetsmat från royal canin till okzi som förhoppningsvis blir dräktig snart!
osv..

Sen har jag umgåtts en hel del med josse, var på bio och sen gick vi lite på stan en dag och gått promenader och suttit på hennes balkong och pratat osv. Underbara vän! Såg cockpit.
Och sen var jag, josse och petra på magic mike igår, fick sukta lite över snygga halvnakna män, aldrig fel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar