måndag 13 augusti 2012

21

Nu är jag officiellt 21 år, känner gammal och vis, hehe.

Dagen började bra, henke kom in med en kladdkaka med ett glasslager och tårtljus på, glömde ta bild innan jag blåst ut ljusen tyvärr. Men gott var det! Sen fick jag presenter, fick ett stort smyckeskrin som jag definitivt inte hade räknat med att han skulle komma igåg att jag ville ha, så blev jätteglad! Sen fick jag ett halsband från kreativ insikt som jag tjatat om rätt länge, och så fick jag ett en an sött silverhalsband med en fin sten som han valt ut helt själv, och sen en ask med sån finchoklad som jag brukar få när vi firar månadsdagar!

Igårkväll var marcus och linnea här och hade med sig kladdkaka, så gott! Fick då även ett presentkort på scorett.

Av petra fick jag idag ett presentkort på nelly.com.

Av henkes föräldrar och mormor fick jag presentkort på rut.m.fl. Och en stor orkidé.

Av adam och jessica fick jag lite gott och blandat, en stektermometer, ett frågespel i kortleksformat osv.

Av kim, åsa och sanna fick jag ett presentkort på vila.

Av josse fick jag ett set underkläder som jag själv sett ut.

Av farmor fick jag pengar, badsalt i tre små söta flaskor, kökshanddukar med recept på, och en tidning.

Av mamma och pappa fick jag en prenumeration på SOLO. Nya handdukar och en ny matta till badrummet. Ett presentkort på MQ. Choklad, strumpor, ett stort paket med hårsnoddar och en bukett blommor.

Idag ska jag ta mig en tripp till lasarettet och fotografera mig för ett nytt e-tjänstekort. Och så ringde vårdcentralen nyss och vill att jag jobbar imon, de saknar mig redan hihi :D

Ha det bra alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar