lördag 10 mars 2012

Dag 3 - något jag inte skulle klara mig utan

Hmm, något, alltså inte någon, då hade jag ju kunnat räkna upp rätt många, typ familjen, henke, vännerna, mina katter osv.

Men något?.. Choklad kanske? Det bästa som finns! Medicin för själen! Choklad piggar alltid upp undergråa trista dagar och när jag är lite nere osv. Allt får gärna vara choklad! Allt jag äter på caféer innehåller choklad givetvis. Och varm choklad är underbart! Och chocolatechip cookies! Osv.
För några år sen hade jag utan tvekan sagt musik, och trots att jag fortfarande gillar musik så är set inte lika viktigt på liv ocv död som det var då.

Om man säger någon pryl jag inte skulle klara mig utan så skulle det nog vara min iphone trots allt. Där finns allt jag kan tänkas behöva under en dag. Kontakt med vänner, jobb och skola. Internet. Kamera. Mail. Viktiga dokument. Appen med mitt mecenatkort. Busstidtabellen. Allt! Ja behöver ju inte berätta vad man kan ha i en iphone, det vet nog alla redan ;)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar