torsdag 16 februari 2012

Träning och frukt

Dagen började bra med en proteinrik frukost, äggröra, kalkon och så lite vindruvor och te. Därefter skulle jag uppdatera iPhonen, och allt går käpprätt åt helvete! Ska helt enkelt inte blanda mig med teknik.
Slutar med att jag måste åka hem till föräldrarna för att låna deras internet efter även det brakade ihop hemma hos mig och henke. Mamma var hemma och pluggade så var mysigt att komma hem en sväng. Bjöds dessutom på mammas hemgjorda grönsakssoppa och hembakat bröd, mums!

Därefter åkte jag till folktandvården för lite plugg tillsammans med klasskompisarna. Gick skitdåligt. Noll motivation, ingenting fastnar och allt känns helt enkelt piss. Ska bli skönt att komma ut på praktik nästa vecka.

Väl hemma igen klämde jag i mig en stor chokladtomte bara för att.

Ett intensivt spinning activiopass och avslutade kvällen med fruktsallad på ananas, banan, kiwi, apelsin, melon och en klick keso framför biggest loser med pluggdatorn i knät. Nu ska jag krypa ner till mannen i sängen.

Imorgon blir det operationsassistentsutbildning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar