lördag 21 januari 2012

Lördagsmorgon

God morgon!
Lördag, härligt, ledighet, eller ja, ska börja plugga inför läkemedelstentan vi har på tisdag, repetition från förra kursen.
Dagen kommer hur som helst bestå av lunch hos mina föräldrar, Henk ska snickra färdigt på deras veranda som han påbörjade i höstas. Själv tänkte jag ta mig ett varv i elljusspåret.
Kanske en tripp till simhallen senare för lite simning om jag hinner, och självklart avsluta simningen i den varma bubbelpoolen, och kanske bastun med för den delen.
Ikväll ska vi till svärföräldrarna och äta.

Gårdagen bestod av myskväll med bästa vännen Petra, vi växlade lite inför new york-resan, thaimat, och en massa gotte i form av kex och brieost, meloner, papaya, physallis, gurk- och morotsstavar med dipp och röda och gröna vinfruvor, så troligtvis rullar jag i elljusspåret idag. Förrutom att bara äta hade vi även sex and the city marathon, hela säsong ett och en bit in på säsong två kom vi, 6 timmar.
Efter allt festande senaste tiden var det behövligt med en lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar